Cum poți administra numerele companiei

Accesează rapid toate numerele companiei – voce, Internet Acum, Internet fix, Televiziune și M2M – direct din contul my.orange.md.
Pentru siguranța datelor, accesul este disponibil pentru maximum 2 reprezentanți desemnați.
Ca să administrezi simplu numerele companiei, urmează cei 2 pași de mai jos:

1

Obține dreptul de administrare prin my.orange.md

Completează modelul de cerere și expediaz-o la corporate@orange.md.
Sau, dacă ai Cartela Clientului, sună la 700 pentru activarea acestui drept.

2

Loghează-te în my.orange.md prin Cont Orange

Dacă ai deja un Cont Orange creat anterior pe numărul tău de serviciu, introdu emailul și parola.
Dacă nu ai un Cont Orange, va fi necesar să-l creezi.

Asta e tot. Acum poți administra în orice clipă toate abonamentele companiei.

1

Cum economisești timpul având drept de administrare prin my.orange.md
Vezi toate numerele
Accesezi instant toate numerele companiei – abonamente mobile, Internet, Televiziune, M2M. Filtrezi sau cauți rapid după tipul serviciului sau primele cifre.
Activezi sau dezactivezi servicii
Selectezi numărul dorit, accesezi „Opțiuni și servicii”, apoi alegi ce vrei să activezi sau să dezactivezi.
Trimiți rapid cereri tipizate
Completezi ușor cereri, direct din My Orange, le trimiți instant și urmărești în timp real la ce etapă de procesare se află.
Monitorizezi resursele
Vezi câte minute, GB, trafic Internet în Roaming și ce opțiuni active are fiecare număr.
Accesezi facturile lunare
Vizualizezi facturile pe ultimele 12 luni pentru fiecare număr, inclusiv factura fiscală electronică.
Vezi istoricul acțiunilor și plăților
Vezi toate activările, modificările și plățile efectuate de utilizatori sau administratori direct în meniul 'Istoric'.
Soliciți Actul de verificare
Acum e mai simplu. Completezi formularul, trimiți rapid, fără pași suplimentari sau timp pierdut.
Modifici abonamentul
Ca Administrator, poți schimba abonamentul unui număr, direct din cont. Modificarea se reflectă automat în resurse, istoric și factură.