Orange
Document
Management
Gestionează cereri de concediu
și foi de parcurs direct din telefon

Orange Document Management este o soluție care nu necesită integrare tehnică sau echipamente suplimentare și este disponibilă direct pe telefonul mobil sau pe orice alt dispozitiv

Beneficii exclusive pentru afacerea ta

Digitalizare - îți creăm propriul birou digital, fără hârtii și fără dezordine, unde poți crea, aproba și semna documente la distanță, chiar și de pe telefonul mobil.

Eficientizare - asigurăm un flux rapid de aprobare și semnare a documentelor și te ajutăm să eviți greșelile la completare.

Conformitate și securitate - uită de grija pierderii documentelor sau a divulgării datelor sensibile.

Colaborare - toți membrii echipei au acces instant la ultima versiune a documentului, indiferent de unde și când lucrează.

Reducerea costurilor - reduce cheltuielile pentru achiziționarea, stocarea și reciclarea hârtiei.

Grija față de mediu - protejează mediul înconjurător prin reducerea consumului de hârtie.

Cereri de concediu

În acest flux poți genera, aproba și semna digital cererile de concediu, cu emiterea simultană a cererii și a ordinului de concediu în format digital (PDF), disponibil spre descărcare și păstrare electronică, direct din telefon sau alte dispozitive.

Cum inițiezi o cerere de concediu

1. Din interfața aplicației, selectează „Cereri de concediu”

2. Din colțul drept de sus alege „Cerere nouă”

4. Salvează cererea

În colțul stâng poți vizualiza arhiva cererilor de concediu

3. Completează câmpurile cu informația necesară

5. După salvarea cererii, în meniul principal poți urmări statutul cererii inițiate

În secțiunea „Zile disponibile” vei vizualiza numărul zilelor de concediu rămase

Foi de parcurs

Acest flux permite inițierea și înregistrarea rutelor, zilnic sau pe perioade, aprobarea de către superior și semnarea digitală de către șofer a documentului (PDF) generat, păstrat și disponibil spre descărcare din platformă, disponibil de pe telefon sau orice alt dispozitiv.

Cum inițiezi o foaie de parcurs

1. Din interfața aplicației, selectează „Foi de parcurs”

2. Din colțul drept de sus alege „Inițiază o foaie de parcurs”

În colțul stâng găsești arhiva foilor de parcurs

3. Completează rândurile din formular și salvează documentul

Abonament
Orange Document Management
până la 250 utilizatori*
Cerere de concediu1000 lei lunar
Foaie de parcurs1000 lei lunar
Solicită testare 30 zile gratuit

FAQ

Este nevoie să instalez o aplicație în telefon?

Este nevoie să am o semnătură digitală activă?

Este nevoie de acces la Internet pentru a utiliza soluția Orange Document Management?

Pot iniția sau accesa documentele de pe smartphone?