Orange Document Management este o soluție care nu necesită integrare tehnică sau echipamente suplimentare și este disponibilă direct pe telefonul mobil sau pe orice alt dispozitiv
Digitalizare - îți creăm propriul birou digital, fără hârtii și fără dezordine, unde poți crea, aproba și semna documente la distanță, chiar și de pe telefonul mobil.
Eficientizare - asigurăm un flux rapid de aprobare și semnare a documentelor și te ajutăm să eviți greșelile la completare.
Conformitate și securitate - uită de grija pierderii documentelor sau a divulgării datelor sensibile.
Colaborare - toți membrii echipei au acces instant la ultima versiune a documentului, indiferent de unde și când lucrează.
Reducerea costurilor - reduce cheltuielile pentru achiziționarea, stocarea și reciclarea hârtiei.
Grija față de mediu - protejează mediul înconjurător prin reducerea consumului de hârtie.
Cereri de concediu
În acest flux poți genera, aproba și semna digital cererile de concediu, cu emiterea simultană a cererii și a ordinului de concediu în format digital (PDF), disponibil spre descărcare și păstrare electronică, direct din telefon sau alte dispozitive.
Cum inițiezi o cerere de concediu
1. Din interfața aplicației, selectează „Cereri de concediu”
2. Din colțul drept de sus alege „Cerere nouă”
4. Salvează cererea
În colțul stâng poți vizualiza arhiva cererilor de concediu
3. Completează câmpurile cu informația necesară
5. După salvarea cererii, în meniul principal poți urmări statutul cererii inițiate
În secțiunea „Zile disponibile” vei vizualiza numărul zilelor de concediu rămase
Foi de parcurs
Acest flux permite inițierea și înregistrarea rutelor, zilnic sau pe perioade, aprobarea de către superior și semnarea digitală de către șofer a documentului (PDF) generat, păstrat și disponibil spre descărcare din platformă, disponibil de pe telefon sau orice alt dispozitiv.
Cum inițiezi o foaie de parcurs
FAQ