Alege abonamentul TV
potrivit pentru afacerea ta

TV Public
Potrivit pentru spaţii publice - cafenele, restaurante, recepţii şi camere de hotel, saloane de frumuseţe, spaţii de aşteptare din instituţii medicale, magazine etc
115 canale
inclusiv 85 HD
Compatibil cu opțiunea tematică SPORT
100 lei/lună
TV Oficiu
Potrivit pentru spaţii private - oficii şi alte săli în care au acces doar angajaţii tăi.
 
122 canale
inclusiv 89 HD
Compatibil cu opțiunea tematică SPORT
100 lei/lună
  TV Interactiv Business

Grila TV Interactiv Business este potrivită pentru spaţii publice (cafenele, restaurante, recepţii şi camere de hotel, saloane de frumuseţe, spaţii de aşteptare din instituţii medicale, magazine etc) și spaţii private (oficii şi alte săli în care au acces doar angajaţii tăi). Vezi avantajele TV Interactiv.

144 canale
inclusiv 115 HD
100 lei/lună

Orange Moldova are dreptul de a modifica structura Canalelor TV disponibile Clientului în cadrul Serviciului TV (inclusiv prin introducerea/eliminarea unor posturi din grila de programe), în funcţie de oferta de pe piaţă a programelor audiovizuale, de negocierile cu furnizorii de conţinut media audiovizual, de audienţa programelor retransmise, precum şi în funcţie de orice alţi factori care pot influenţa structura ofertei Serviciului TV. Modificările se vor afişa prin intermediul site-ului business.orange.md sau vor fi aduse la cunoştinţa Clienţilor prin orice alte mijloace publice de comunicare. Ca urmare a unor asemenea modificări, numărul minim de canale de anumit tip, specific Abonamentului achiziţionat de către Client, se poate micşora, însă nu mai mult decât cu 10%

Descoperă serviciul TV Interactiv de la Orange și bucură-te de avantajele televiziunii de generatie nouă

Ai grila TV organizată pe categorii, ca să-ți fie mai ușor să găsești rapid conținutul preferat

Meniul principal - personalizat. Posturile urmărite recent, aplicațiile și canalele favorite - le ai pe toate Într-un singur loc

Arhiva TV cu până la 50 canale. Pune pe pauză sau privește emisiunea preferată oricând dorești

Orange Moldova aduce la cunoștință modificarea și completarea Condițiilor sale generale de furnizare a serviciilor de comunicații electronice accesibile publicului, și anume a prevederilor privind răspunderea în cazul neachitării facturii care sunt aplicabile persoanelor juridice și persoanelor fizice asimilate acestora. Aceste modificări și completări au fost elaborate ca răspuns la doleanțele și sugestiile corespunzătoare primite de la numeroși clienți și au scopul de a îmbunătăți experiența de utilizare a serviciilor Orange Moldova.

Orange Moldova aduce la cunoștință modificarea și completarea Condițiilor sale generale de furnizare a serviciilor de comunicații electronice accesibile publicului, și anume a prevederilor privind răspunderea în cazul neachitării facturii care sunt aplicabile persoanelor juridice și persoanelor fizice asimilate acestora.

Aceste modificări și completări au fost elaborate ca răspuns la doleanțele și sugestiile corespunzătoare primite de la numeroși clienți și au scopul de a îmbunătăți experiența de utilizare a serviciilor Orange Moldova.

Noile condiții vor intra în vigoare în perioada 16.07.2024 – 16.08.2024, la data de facturare a clientului. Însă, dacă Clientul are încheiat cu Orange Moldova un acord adițional, noile condiții vor intra în vigoare la expirarea termenului acordului adițional.

În conformitate cu noile condiții, termenul de achitare a facturii rămâne neschimbat, 20 zile calendaristice de la data de facturare, însă, dacă clientul are o vechime în rețea de cel puțin 12 luni, atunci, prin derogare de la regula generală:

  • Apelurile de ieșire și accesul la Internet se suspendă numai dacă clientul nu achită factura în termen de ~50 zile (adică o lună + 20 zile) de la data de facturare;
  • Apelurile de intrare se suspendă numai dacă clientul nu achită factura în termen de ~90 zile (adică 3 luni) de la data de facturare;
  • În schimb, în caz de neplată a facturii în termen de 20 zile de la data de facturare, Orange Moldova va percepe o penalitate în cuantum de 0,05% din suma restantă pentru fiecare zi de întârziere a plății, dar nu mai mult decât pentru ~72 zile (~10 zile + 2 luni). Penalitatea se va factura pentru fiecare perioadă de facturare, la următoarea dată de facturare. Pentru neachitarea facturilor emise până la intrarea în vigoare a noilor condiții, penalitatea nu se percepe;
  • Pentru reconectare, clientul va trebui să achite integral suma restantă.

Clienții care nu sunt de acord cu această modificare au dreptul de a rezolvi contractul, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data intrării în vigoare a modificării. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Dacă Clientul are încheiat cu Orange Moldova un acord adițional și nu este de acord cu această modificare, el are dreptul de a rezolvi contractul doar cu efect din data expirării termenului acordului adițional.

Dacă Clientul are încheiat cu Orange Moldova un acord adițional și dorește ca noile condiții să înceapă să se aplice contractului său înainte de expirarea termenului acordului adițional, Clientul va semna cu semnătură electronică calificată cererea privind aplicarea modificărilor la condițiile generale și o va expedia la adresa corporate@orange.md până la data de 16.07.2024.

Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 700, sau de la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange, sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare al acestora sunt afișate pe www.orange.md).

Vă mulțumim pentru fidelitatea dvs. și pentru încrederea pe care ne-o acordați.

Cu stimă,
Orange Moldova