Primești lunar Bonus la reîncărcare
de până la 100 GB + 500 minute naționale.

Un smartphone compatibil cu tehnologia eSIM

Aplicația My Orange instalată în acest telefon

Un card bancar, cu care vei plăti online eSIM PrePay

O conexiune Internet stabilă (Wi-Fi sau rețea mobilă)
Cum știu dacă am un telefon cu eSIM?
PrePay cu eSIM poate fi instalat doar pe un telefon compatibil cu tehnologia eSIM. Pentru a afla dacă telefonul este eSIM compatibil, verifică specificările indicate de producător sau accesează meniul telefonului și convinge-te că opțiunea „Adaugă eSIM” este prezentă:
- Pentru iOS: Configurări > Conexiune celulară > Adăugați un eSIM
- Pentru Android: Setări > Conexiuni > Cartele SIM > Adăugare eSIM
Ce fac dacă am un Cont Orange, însă am uitat parola?
Dacă ai uitat parola de acces la Contul Orange, intră pe accesează https://sso.orange.md/#reset și urmează instrucțiunile.
Ce fac dacă în momentul plății apare vreo eroare?
După selectarea numărului, urmează să faci plata pentru cartela PrePay cu eSIM. Dacă din anumite motive plata nu trece, poți oricând reveni în My Orange ca să încerci din nou. Ca să-ți fie mai comod, vei avea afișată o notificare pe pagina principală din aplicație.
Cum instalez cartela eSIM în telefon?
Instalarea cartelei eSIM are loc în aplicația My Orange și urmează imediat după procesarea plății. Tot ce trebuie să faci este să pornești procesul de instalare eSIM din My Orange. Asigură-te că ai o conexiune stabilă la Internet și bateria încărcată la cel puțin 10%.
Ce fac dacă cartela eSIM nu se instalează cu succes?
Erorile pot apărea în 2 situații:
- Dacă telefonul pierde conexiunea la Internet sau telefonul se deconectează, procesul de instalare eSIM se va opri imediat. Tot ce trebuie să faci e să intri repetat în My Orange și să reiei procesul de instalare eSIM.
- Pot fi și cazuri, puțin probabile, când instalarea eSIM-ului va eșua din cauza soft-ului telefonului. În acest caz în aplicație va apărea o eroare care va informa că procesul de instalare a eșuat. Pentru asistență, va rugam sa apelați Serviciul Clienti la 777.
Cum selectez numărul pe care îl vreau activ, dacă am mai multe profiluri eSIM instalate în telefon?
Pentru a alege numărul de telefon (dintre cele instalate cu eSIM) pe care dorești să îl folosești, urmează pașii specifici sistemului de operare pe care îl folosești:
- Pentru iOS: din meniul telefonului tău, alege Configurări > Conexiune celulară sau Date mobile > alege planul pe care vrei să-l folosești > Activați această linie
- Pentru Android: din meniul telefonului tău, alege Setări > Conexiuni > Manager cartelă SIM > alege numărul pe care vrei să-l folosești
Notă. În funcție de telefonul cu Android pe care îl folosești, meniul poate să difere.
Poți schimba numărul activ oricând și de câte ori dorești.
Ce fac dacă vreau să utilizez numărul cu eSIM pe un alt telefon?
Pentru aceasta ai nevoie să generezi un nou eSIM. O poți face pe my.orange.md, accesând secțiunea eSIM și urmând toate instrucțiunile. Pentru a te loga pe my.orange.md, folosește Contul Orange pe care îl folosești la logarea în aplicația My Orange.
Pot să schimb cartela eSIM pe o cartelă SIM obișnuită, pe suport de plastic?
Dacă dorești să folosești un SIM de plastic, poți solicita o cartelă SIM în orice magazin Orange.