04.03.2019

Activarea serviciilor Internet Mobil, Apeluri Internaţionale şi Roaming

Creşterea popularităţii reţelelor sociale şi aplicaţiilor de comunicare, precum şi răspândirea tot mai largă a smartphone-urilor, au făcut neimaginabilă viaţa şi munca noastră fără Internet.

Totodată, existenţa unei diaspore numeroase în străinătate, deschiderea frontierelor europene pentru cetăţenii moldoveni şi intensificarea schimburilor comerciale cu alte state au determinat creşterea cererii pentru serviciile Apeluri internaţionale şi Roaming. Ca reacţie la această evoluţie, Orange Moldova, în ultimii ani, a redus esenţial tarifele pentru serviciile Internet mobil, Apeluri internaţionale şi Roaming, făcându-le mult mai accesibile pentru utilizatori.

Ca pas următor, pentru facilitarea accesului utilizatorilor la aceste servicii, toţi clienţii Orange Abonament, inclusiv persoanele juridice, vor beneficia, din data de 15 aprilie 2019, de acces permanent automat (fără o solicitare prealabilă) la serviciile Internet mobil, Apeluri internaţionale şi Roaming (atât abonaţii noi, cât şi cei existenți[1]).

Pentru a beneficia de tarife mai avantajoase şi a vă bucura de libertatea comunicării oriunde v-aţi afla, recomandăm activarea Opțiunilor Internet Mobil, Opţiunilor Internaţionale şi/sau Opțiunilor Roaming. La fel, înainte de călătorie, va recomandăm să verificaţi tarifele Roaming pentru ţările în care veţi merge.

Menţionăm că unele aplicaţii, încorporate sau descărcate în telefoane de tip smartphone, au proprietatea de a se actualiza în mod automat, consumând trafic Internet mobil. Pentru evitarea consumului nedorit de trafic Internet mobil, inclusiv în Roaming, utilizatorul poate dezactiva serviciul Internet mobil sau Internet mobile în Roaming de sine stătător în setările telefonului mobil sau poate solicita dezactivarea serviciului Internet mobil prin expedierea un SMS la numărul *130# de pe Numărul de telefon mobil atribuit Cartelei SIM. Persoanele juridice – titulari ai contractului, de asemenea, pot solicita dezactivarea serviciului Internet mobil prin cerere scrisă la corporate@orange.md[2].

De asemenea, utilizatorii care au activat serviciul Cost Control pot solicita dezactivarea serviciului Roaming prin oricare din următoarele modalităţi: 1) formând *100#, 2) prin IVR formând 100, 3) prin aplicaţia mobilă "My Orange", 4) prin aplicaţia "Contul meu" pe pagina https://my.orange.md 5) prin apel la Serviciul Clienţi ai Orange Moldova, sau 6) prin cerere scrisă.

Persoanele juridice – titulari ai contractului pot solicita dezactivarea serviciului Roaming prin cerere scrisă la corporate@orange.md sau apel la 700, în baza Cartelei Clientului.

Ulterior, prin aceiaşi modalitate veţi putea reactiva serviciul Internet sau/şi Roaming.

Utilizatorii, care locuiesc sau se deplasează în zona de frontieră a Republicii Moldova, pot evita utilizarea accidentală nedorită a serviciului Roaming, cauzată de propagarea peste frontieră a semnalului radio al reţelelor din statele vecine, prin alegerea manuală a operatorului (Orange MD sau 259 01) în setările telefonului mobil.

Pentru mai multe detalii, ne puteţi contacta on-line pe chat.orange.md ori prin apel la numărul 700. De asemenea, vă invităm să vizitaţi magazinele Orange unde veţi putea afla informaţii detaliate despre condiţiile de furnizare şi tarifele aplicabile.

Vă mulţumim pentru fidelitatea Dvs. şi pentru încrederea pe care ne-o acordaţi.

[1] Excepţie fac abonamentele M2M (pentru care serviciul Roaming se activează la cerere). Accesul permanent automat la serviciul Internet mobil va fi activat doar pentru abonamentele care includ trafic Internet mobil sau au activat serviciul Cost control.

[2] Textul integral al modificărilor privind serviciul Roaming introduse în Condiţiile speciale de utilizare a serviciului Orange Abonament este accesibil pe www.orange.md > Condiţii contractuale.