Cumperi numărul online, chiar și de peste hotare
Ai acces imediat, la apeluri, Internet și Roaming
Păstrezi același număr, de fiecare dată când revii acasă
Pentru a activa un număr nou eSIM Diaspora, e necesar să ai:

Un smartphone compatibil cu tehnologia eSIM

Aplicația My Orange instalată în acest telefon

Un card bancar, cu care vei plăti online numărul eSIM Diaspora

O conexiune Internet stabilă (Wi-Fi sau rețea mobilă)

Pașii pentru activarea unui număr eSIM Diaspora
1. Intră în aplicația My Orange
2. Creează un Cont Orange. Dacă ai deja un Cont Orange, loghează-te.
3. In meniul eSIM, tasteaza butonul "Număr nou eSIM".
4. Alege oferta eSIM Diaspora
5. Selectează numărul Orange dorit
6. Achită online cu cardul bancar sau ApplePay.
7. Confirmă instalarea eSIM pe telefonul tău, urmând instrucțiunile de pe ecran.
Felicitări! eSIM a fost instalat cu succes. Acum vezi pe ecran detaliile despre oferta Orange, poți efectua apeluri și naviga pe Internet.
Numărul nou eSIM Diaspora este valabil 14 luni din momentul activării

În primele 12 luni poți suna, trimite SMS și folosi Internetul, apoi încă 2 luni poți doar primi apeluri. De fiecare dată când reîncarci contul prelungești valabilitatea numărului.

Suma reîncărcată Suni și primești apeluri Doar primești apeluri
<100 lei 2 luni 2 luni
>=100 12 luni 2 luni
Alege una dintre metodele de reîncărcare
  • fără comision, prin aplicația My Orange sau pe www.epayments.orange.md
  • prin aplicațiile web sau mobile ale băncilor
  • în numerar, la terminalele de plată

Vezi toate modalitățile de plată disponibile aici

Cu banii din cont poți reactiva oferta pe același număr, prin aplicația My Orange, din meniul Activează opțiuni.

Serviciul Roaming

Cu eSIM Diaspora ai acces la serviciul Roaming imediat la activarea numărului.

Dacă vrei să folosești serviciul Roaming cu noul număr, îți recomandăm să activezi opțiuni avantajoase în Roaming, cu minute sau Internet, din aplicația My Orange.

Condițiile de activare și utilizare a ofertei Orange Diaspora:

Ce include oferta „Orange Diaspora” (100 lei)?

O cartelă eSIM (număr Orange) cu 50 GB (din care 7,82 GB limita în Roaming UE/SEE) și 500 minute naționale - valabile 30 zile (ziua activării + 30 zile). Suma de 100 lei nu se adăugă ca credit în contul Orange Diaspora — reprezintă prețul ofertei.

Unde pot folosi traficul și minutele?

Traficul și minutele pot fi folosite în Moldova și în Roaming UE/SEE. În roaming UE/SEE, din cei 50 GB puteți consuma maximum 7,82 GB.

Pentru ce pot folosi minutele incluse?

Minutele incluse le puteți folosi pentru apeluri voce/SMS în rețeaua Orange și către alte rețele din Moldova; SMS-urile trimise se scad din volumul de minute: 1 SMS = 1 minut.

Minutele incluse nu pot fi folosite pentru apeluri/SMS către numere cu tarif special/Premium și către rețelele din stânga Nistrului.

Ce excepții există?

Nu puteți folosi minutele/GB pentru conexiuni prin rețele non-terestre (satelit, maritime, aeriene) și pentru apeluri/SMS către numere cu tarif special/premium sau către rețele din stânga Nistrului.

Valabilitate eSIM și reactivarea ofertei:

Cartela eSIM este valabilă 14 luni (12 luni active + 2 luni inactive). Oferta (traficul Internet și minutele incluse) poate fi reactivată oricând, de un număr nelimitat de ori, din aplicația My Orange → „Activează opțiuni” (contra cost de 100 lei/reactivare).

Ce se întâmplă cu minutele/GB nefolosite?

Volumele neutilizate la expirare se anulează fără compensare.

Ce înseamnă „Roaming UE/SEE”?

Roaming UE/SEE înseamnă că puteți folosi serviciile (apeluri, SMS, date) în țările membre UE și SEE listate mai jos.

Lista statelor membre UE/SEE incluse

Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru (cu excepția Ciprului de Nord), Croația, Danemarca (cu excepția Groenlandei și a Insulelor Feroe), Estonia, Finlanda (inclusiv Åland), Franța (doar partea europeană şi următoarele teritorii franceze: Guadelupa, Guyana Franceză, Martinica, Mayotte, La Réunion, Saint Martin), Germania, Grecia, Irlanda, Islanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxembourg, Malta, Norvegia, Polonia, Portugalia (inclusiv Insulele Azore și Madeira), România, Slovacia, Slovenia, Spania (inclusiv Insulele Canare), Suedia, Țările de Jos (doar partea europeană), Ungaria.

Condițiile nu se aplică pentru conexiuni prin reţele non-terestre (ex.: satelit, pe nave sau în timpul zborului. Acestea pot avea tarife separate. Exemple de rețele non-terestre:

Wireless Maritime Services (WMS), International Waters, AeroMobile, TIM Italy Maritime, Epic Malta International Waters, Telenor Maritime International Waters etc.

Ce tarife se aplică după epuizarea traficul internet sau minutelor incluse?

Tarife aplicabile în Moldova:

  • apel către Moldova 1,90 lei/min,
  • SMS 0,60 lei/SMS,
  • Internet 3,00 lei/MB.

Tarife aplicabile în Roaming UE/SEE după epuizarea bonusului (sau a limitei de Internet în Roaming UE/SEE)

  • apeluri către Moldova și UE/SEE: 1,90 lei/min;
  • apeluri în afara UE/SEE: 15,00 lei/min;
  • SMS către Moldova: 0,60 lei/SMS;
  • SMS internațional: 2,50 lei/SMS;
  • Internet: 3,00 lei/MB;
  • apeluri primite în roaming: gratuit.

Tarifele indicate mai sus nu se aplică pentru apeluri/SMS către numere cu tarif special/Premium, rețele din stânga Nistrului și rețele non-terestre, precum și pentru conexiuni prin rețele non-terestre (satelit, pe nave sau în timpul zborului) — acestea pot avea tarife separate.

Unde găsesc toate tarifele aplicabile?

Tarifele care se aplică în Moldova: lista de prețuri eSIM Diaspora (www.orange.md/diaspora)

Tarifele care se aplică în roaming: www.orange.md/roaming 

Tarifele care se aplică în Moldova pentru apeluri către numere premium din Moldova: www.orange.md/ro/divertisment/numere-cu-tarif-special 

Alte informații:

Serviciile sunt furnizate conform Condițiilor generale Orange PrePay și Listei de prețuri pentru Orange Diaspora (www.orange.md/diaspora); în caz de conflict, Lista de prețuri prevalează.

Condiții generale de utilizare rezonabilă

Clientul va utiliza serviciul cu bună-credință și numai pentru uz personal. Utilizări interzise (exemple non-exhaustive):

  • revânzarea serviciului sau folosirea acestuia pentru a furniza, direct sau indirect, servicii de comunicații electronice către terți (cu sau fără plată). Aceasta include preluarea apelurilor/SMS-urilor inițiate în alte rețele și redirecționarea către alți abonați (Orange sau alte rețele);
  • generarea de trafic prin sisteme automate;
  • promovare comercială, religioasă, caritabilă sau politică;
  • hărțuire ori alte acte care afectează terți;
  • speculație sau obținere de avantaje necuvenite pentru sine sau pentru alții;
  • transferul/redirecționarea apelurilor/SMS-urilor inițiate în rețeaua Orange către alte rețele;
  • accesarea serviciilor cu valoare adăugată oferite în rețele terțe (ex.: loterii);
  • generarea de trafic artificial în dauna Orange Moldova sau altor operatori;
  • testarea echipamentelor;
  • comunicări care nu sunt între utilizatori finali;
  • cauzarea de prejudicii Orange Moldova sau altor operatori;
  • orice alt scop contrar legislației în vigoare.

Măsuri aplicabile în caz de încălcare:

  • anulare ofertă, fără compensare
  • refuz activare nouă ofertă;
  • suspendare serviciu, total sau parțial;
  • anulare număr eSIM Diaspora;
  • refuz de transfer la abonament;
  • solicitare recuperare daune cauzate de Client.
Lista de preţuri eSIM Diaspora
FAQ

Cum știu dacă am un telefon cu eSIM?

PrePay cu eSIM poate fi instalat doar pe un telefon compatibil cu tehnologia eSIM. Pentru a afla dacă telefonul este eSIM compatibil, verifică specificările indicate de producător sau accesează meniul telefonului și convinge-te că opțiunea „Adaugă eSIM” este prezentă:

  • Pentru iOS: Configurări > Conexiune celulară > Adăugați un eSIM
  • Pentru Android: Setări > Conexiuni > Cartele SIM > Adăugare eSIM

Ce fac dacă am un Cont Orange, însă am uitat parola?

Dacă ai uitat parola de acces la Contul Orange, intră pe accesează https://sso.orange.md/#reset și urmează instrucțiunile.

Ce fac dacă în momentul plății apare vreo eroare?

După selectarea numărului, urmează să faci plata pentru eSIM Diaspora. Dacă din anumite motive plata nu trece, poți oricând reveni în My Orange ca să încerci din nou. Ca să-ți fie mai comod, vei avea afișată o notificare pe pagina principală din aplicație.

Cum instalez cartela eSIM în telefon?

Instalarea cartelei eSIM are loc în aplicația My Orange și urmează imediat după procesarea plății. Tot ce trebuie să faci este să pornești procesul de instalare eSIM din My Orange. Asigură-te că ai o conexiune stabilă la Internet și bateria încărcată la cel puțin 10%.

Ce fac dacă cartela eSIM nu se instalează cu succes?

Erorile pot apărea în 2 situații:

  • Dacă telefonul pierde conexiunea la Internet sau telefonul se deconectează, procesul de instalare eSIM se va opri imediat. Tot ce trebuie să faci e să intri repetat în My Orange și să reiei procesul de instalare eSIM.
  • Pot fi și cazuri, puțin probabile, când instalarea eSIM-ului va eșua din cauza soft-ului telefonului. În acest caz în aplicație va apărea o eroare care va informa că procesul de instalare a eșuat. Pentru asistență, va rugam sa apelați Serviciul Clienti la 777.

Cum selectez numărul pe care îl vreau activ, dacă am mai multe profiluri eSIM instalate în telefon?

Pentru a alege numărul de telefon (dintre cele instalate cu eSIM) pe care dorești să îl folosești, urmează pașii specifici sistemului de operare pe care îl folosești:

  • Pentru iOS: din meniul telefonului tău, alege Configurări > Conexiune celulară sau Date mobile > alege planul pe care vrei să-l folosești > Activați această linie
  • Pentru Android: din meniul telefonului tău, alege Setări > Conexiuni > Manager cartelă SIM > alege numărul pe care vrei să-l folosești

Notă. În funcție de telefonul cu Android pe care îl folosești, meniul poate să difere.

Poți schimba numărul activ oricând și de câte ori dorești.

Ce fac dacă vreau să utilizez numărul cu eSIM pe un alt telefon?

Pentru aceasta ai nevoie să generezi un nou eSIM. O poți face pe my.orange.md, accesând secțiunea eSIM și urmând toate instrucțiunile. Pentru a te loga pe my.orange.md, folosește Contul Orange pe care îl folosești la logarea în aplicația My Orange.

Pot să schimb cartela eSIM pe o cartelă SIM obișnuită, pe suport de plastic?

Dacă dorești să folosești un SIM de plastic, poți solicita o cartelă SIM în orice magazin Orange.

Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo