Nu ai acces la internet mobil pe Android? Urmează acești pași simpli pentru a verifica opțiunile active și a seta manual punctul de acces (APN) Orange.
- Verifică dacă ai acces la internet mobil
- Asigură-te că ai trafic inclus, opțiuni internet active sau resurse suficiente în cont. Verifică prin: My Orange, Djingo >Starea contului sau prin codul scurt *133# de la telefon.
- Activează serviciul internet: apelează *130#sau 130 gratuit.
Persoanele juridice o pot face și din aplicația My Orange > Opțiuni și Servicii >> Internet mobil, sau cu ajutorul lui Djingo > Serviciul Internet Mobil.
- Verifică dacă este selectată cartela SIM corectă (pentru dual SIM).
- Activează datele mobile
și testează conexiunea. Deschide YouTube sau altă pagină web. Dacă nu funcționează, treci la pasul 4.
- Creează manual un profil APN Orange. Date de configurare:
- Nume profil (Denumirea): Orange IMO
- Punct de acces (APN): wap.orange.md
- Tip APN (APN Type): default
- Samsung: Setări > Conexiuni > Rețele mobile > Nume puncte de acces > în colț dreapta sus apasă "+"
- Xiaomi: Setări > Cartele SIM și rețele mobile > Selectează cartela Orange > Numele punctelor de acces > în partea de jos a ecranului tastează "+"
- OPPO: Setări > Rețea și internet > Selectează cartela Orange > Numele punctelor de acces > în colț dreapta sus apasă "+"
- Honor: Setări > Rețea mobilă > Numele punctelor de acces > partea dreaptă sus tastează ... > APN nou > în colț dreapta sus tastează bifa.
- Motorola: Setări > Rețea și internet > Rețea mobilă > Mai multe > Numele punctelor de acces > în colț dreapta sus apasă "+"
*Pentru toate modelele după introducere date de configurare, apasă Salvează, apoi selectează profilul nou creat și repornește telefonul.
Asigură-te că ai opțiuni de internet active sau trafic inclus în abonament pentru a evita costuri suplimentare.
Pentru alte întrebări legate de serviciul internet mobil, consultă secțiunea orange ajutor internet-pe-telefon-mobil.