
Abonament
INFORMAŢIE UTILĂ
Ce fac dacă am pierdut telefonul, SIM-ul? Marimea si formatul cartelei SIM Orange. Cum aflu codurile PIN și PUK pentru un număr cu abonament lunar? Cum aflu care este numărul meu de telefon? Numere și coduri scurte. Dacă utilizez un număr mobil la abonament, scris pe numele altei persoane, ce drepturi am? Cum redirecționez apelurile de pe un număr de telefon - pe altul? Ce sunt minutele de fidelitate si cum le primesc? Cum aflu câte minute de fidelitate am? Cum pot utiliza minutele de fidelitate la abonament? Cât timp sunt valabile minutele de fidelitate? Cartela eSIM. Portarea numărului.
25120
31432
39196
381218
257753
795
72280
14117
33106
92585
12968
19799
7385
OPŢIUNI ŞI SERVICII
Cum pot schimba abonamentul lunar? Opţiunea 3 Numere Favorite. Ce fac dacă cartela SIM nu funcționează sau am pierdut-o? Ce opţiuni pot activa pe numărul cu abonament lunar? Cum activez opțiuni, servicii, pe un număr mobil cu abonament lunar? Unde verific ce opțiuni am activate pe numărul meu? Cum pot suspenda sau reconecta abonamentul după înghețare temporară? Cum activez, dezactivez Mesageria vocală, Cine a sunat, Notificare Prezenţă la abonament? Cum schimb serviciile Orange de pe numele unei persoane pe numele alteia? Cum adaug un număr nou de telefon, la abonament lunar, pe numele meu? Pot să imi schimb numărul de telefon mobil? Cum activez minute gratuite pentru apeluri cu Ucraina? Ce primesc cu Orange Family? Cum activez Oferta Family? Cum transfer GB pe un alt număr din Orange Family?
52981
78451
24662
25849
19734
16821
75383
17631
23631
10523
16358
5913
19655
747
6656
FACTURA ŞI PLĂŢI
Cum verific starea contului sau consumul pentru numărul meu mobil? Din ce cauză pot avea minus pe cont la abonament? Cum îmi pun bani pe cont, achit serviciile Orange? Ce fac dacă, la achitarea serviciilor, am indicat greșit numărul de telefon? Cum aflu care este ziua de facturare pentru numărul meu? Ce informații conține factura lunară? Ce fac dacă doresc să primesc factura lunară la adresa de e-mail? Cum obțin lista cu numerele pe care le-am telefonat, având abonament lunar? Cum schimb adresa de e-mail sau domiciliu la care primesc factura lunară? Ce pot face dacă nu am primit factura lunara? Cum verific contul meu dacă sunt în străinătate și utilizez serviciul Roaming? Cum pot să îmi reîncarc contul când sunt peste hotare? De ce imi este deconectat numarul la abonament si nu pot efectua apeluri? Cum primesc lista cu numerele telefonate, descifrarea apelurilor? Cum aflu suma datoriei și o achit, dacă numărul de telefon este deja anulat? Comision la achitarea serviciilor Orange. Instrucțiuni pentru extragerea şi vizualizarea facturii primite prin e-mail.
155383
15977
76886
15752
15092
38433
11908
11915
10157
8629
27482
22227
12939
17014
18766
9800
8021
SEMNĂTURA MOBILĂ
Serviciul Semnătura mobilă. Cum activez serviciul Semnătura Mobilă? Cât costă utilizarea serviciului Semnătura Mobilă? Dacă pierd cartela SIM cu semnatura mobilă activată? Cum schimb codul PIN al Semnăturii mobile și setez codul PUK? Când şi cum se dezactivează serviciul Semnătura Mobilă? Cum prelungesc valabilitatea Semnăturii Mobile prin SMS? Operaţiuni în utilizarea Semnăturii Mobile. Cum semnez un document utilizând semnătura mobilă?
8449
11540
8154
8123
12130
8247
8160
5031
5654
MY ORANGE ABONAMENT
Cum creez contul meu Orange? Cum mă loghez pe pagina my.orange.md? Detaliat, ce pot face pe pagina My Orange Abonament? Pot afla codurile PIN, PUK pe pagina My Orange Abonament? Cum schimb numărul mobil, în aplicaţia My Orange, de pe SIM1 pe SIM2? Cum ma loghez în aplicația My Orange Moldova?
7709
25863
21112
8673
6023
2804
UTILIZAREA DISPOZITIVELOR
Ce preț au dispozitivele Orange? Cum verific la ce etapă este telefonul predat la reparaţie? Ce dispozitive repară compania Orange? Centre autorizate în repararea telefoanelor mobile defectate. Ce este Expertiza Independentă? Ce fac dacă dispozitivul, telefonul meu, procurat pe garanție, s-a defectat? Ce documente sunt necesare pentru repararea dispozitivului pe garanţie? Cum pregătesc dispozitivul pentru reparare? Ce oferă Certificatul de Garanţie? Cât timp durează repararea dispozitivului? Cum aflu dacă certificatul de garanţie este încă valabil? Ce fac dacă am pierdut Certificatul de Garanţie? Care sunt condițiile pentru asigurarea telefonului mobil? Ce tip de asigurare a telefonului pot să aleg? Cum depun cererea de despăgubire a telefonului asigurat? Care sunt condițiile de deblocare a dispozitivelor Orange? Cum cer deblocarea telefonului procurat la Orange? Unde stochez informaţia?
370
19987
17329
19983
18239
17845
17021
17398
19771
16748
16654
15503
1998
1831
1803
377
326
15336

Ești nou la Abonament?
Găseşte informaţii esenţiale pe care e bine să le cunoşti în calitate de nou membru al familiei Orange.
Detalii aici