Abonament
Informaţie utilă
Cum aflu numărul de telefon de pe cartela SIM Numere și coduri scurte Ce fac dacă am pierdut telefonul, cartela SIM Mărimile și formatul cartelei SIM Orange Cum aflu codurile PIN și PUK pentru un număr cu abonament lunar Cum redirecționez apelurile de pe un număr de telefon pe altul Ce sunt punctele de fidelitate și cum verific cantitatea lor Cum pot utiliza punctele de fidelitate acumulate Cât timp sunt valabile punctele de fidelitate acumulate Portarea numărului eSIM - cum activezi sau restabileşti cartela eSIM
779348
457585
45926
46929
78346
127048
28390
154203
22621
20412
49950
Opţiuni şi servicii
Cum pot schimba abonamentul lunar Opţiunea 3 Numere Favorite Cum activez, dezactivez sau verific opţiunile pe numărul meu cu abonament lunar Cum suspend sau reconectez abonamentul din suspendare temporară Serviciul ”Cine a sunat” și ”Notificare Prezenţă” Cum fac schimb de titular pentru numărul Orange cu abonament lunar Cum adaug un număr nou de telefon, la abonament lunar, pe numele meu Pot să schimb numărul de telefon Orange Cum activez minute gratuite pentru apeluri cu Ucraina Cum activez şi ce primesc cu oferta Orange Family Cum transfer GB pe un alt număr din Orange Family
80634
115916
29887
132217
33765
41114
19845
29424
21615
44309
63044
Factura şi plăţi
Cum verific starea contului și consumul pentru numărul meu mobil Cum îmi pun bani pe cont, achit serviciile Orange Dacă am greșit numărul de telefon la achitare Cum aflu care este ziua de facturare pentru numărul meu Ce informații se conțin în factura lunară Cum activez primirea facturii la adresa de e-mail Cum schimb adresa la care primesc factura lunară Din ce motive pot avea minus pe contul de abonament Cum primesc lista cu numerele telefonate, descifrarea apelurilor Cum aflu suma datoriei și o achit, dacă numărul de telefon este anulat Comision la achitarea serviciilor Orange Instrucțiuni pentru extragerea şi vizualizarea facturii primite prin e-mail
315757
141304
29787
26875
76151
23067
18947
23415
29589
35379
25101
30501
Semnătura mobilă
Ce este Semnătura mobilă Cum activez sau prelungesc semnătura mobilă Cum semnez electronic un document și verific dacă este semnat Tarife pentru utilizarea serviciului semnătura mobilă Codul PIN al semnăturii mobile Ce fac dacă pierd cartela SIM, pe care este activată semnătura mobilă Cum să mă asigur că semnătura mobilă nu îmi este fraudată Când se dezactivează serviciul Semnătura Mobilă
12438
32611
57749
9791
14194
4845
7012
9252
My Orange abonament
Utilizarea dispozitivelor
Cum verific la ce etapă este telefonul predat la reparaţie Ce dispozitive repară compania Orange Centre autorizate în repararea telefoanelor mobile defectate Ce este expertiza independentă Ce fac dacă s-a defectat dispozitivul procurat pe garanție Ce documente prezint la repararea dispozitivului pe garanţie Cum pregătesc dispozitivul pentru predare în reparație Ce oferă Certificatul de Garanţie Cât timp durează repararea dispozitivului Cum verific dacă certificatul de garanţie este încă valabil Dacă pierd certificatul de garanţie al dispozitivului Care sunt condițiile de asigurare a telefonului mobil Ce tip de asigurare dispozitiv pot să aleg Cum depun cererea de despăgubire pentru telefonul asigurat Unde stochez informaţia
34242
28052
35552
29709
30873
28302
27691
33367
27193
32348
27318
9879
10159
10540
22662

Ești nou la Abonament?
Găseşte informaţii esenţiale pe care e bine să le cunoşti în calitate de nou membru al familiei Orange.
Detalii aici