Abonament
Informaţie utilă
Ce fac dacă am pierdut telefonul, cartela SIM Mărimile și formatul cartelei SIM Orange Cum aflu codurile PIN și PUK pentru un număr cu abonament lunar Cum aflu numărul de telefon de pe cartela SIM Numere și coduri scurte Ce drepturi am dacă utilizez un număr cu abonament lunar, scris pe numele altei persoane Cum redirecționez apelurile de pe un număr de telefon pe altul Ce sunt punctele de fidelitate și cum le primesc Cum verific cantitatea punctelor de fidelitate Cum pot utiliza punctele de fidelitate acumulate Cât timp sunt valabile punctele de fidelitate acumulate Portarea numărului Noțiuni despre utilizarea eSIM Cum activez și restabilesc cartela eSIM
41226
43412
66691
683216
405154
6347
113057
23990
52524
138802
20187
16788
38506
9445
Opţiuni şi servicii
Cum pot schimba abonamentul lunar Opţiunea 3 Numere Favorite Ce fac dacă cartela SIM nu funcționează sau am pierdut-o Opțiuni pentru numerele cu abonament lunar și căile de activare Cum activez opțiuni, servicii, pe un număr mobil cu abonament lunar Unde verific ce opțiuni am activate pe numărul meu Cum suspend sau reconectez abonamentul din suspendare temporară Serviciul ”Cine a sunat” și ”Notificare Prezenţă” Cum schimb serviciile Orange de pe numele unei persoane pe alta Cum adaug un număr nou de telefon, la abonament lunar, pe numele meu Pot să schimb numărul de telefon Orange Cum activez minute gratuite pentru apeluri cu Ucraina Ce primesc cu Orange Family Cum activez Oferta Family Cum transfer GB pe un alt număr din Orange Family
73723
108951
40251
35861
37353
25972
118573
29335
37114
17902
26509
18428
37537
12618
48564
Factura şi plăţi
Cum verific starea contului și consumul pentru numărul meu mobil Din ce motive pot avea minus pe contul de abonament Cum îmi pun bani pe cont, achit serviciile Orange Dacă am greșit numărul de telefon la achitare Cum aflu care este ziua de facturare pentru numărul meu Ce informații se conțin în factura lunară Cum activez primirea facturii la adresa de e-mail Cum obțin lista cu numerele telefonate având abonament lunar Cum schimb adresa la care primesc factura lunară Dacă nu am primit factura lunară Cum verific starea contului când sunt în Roaming Cum reîncarc contul Orange când sunt în afara țării Posibile cauze de deconectare a numărului cu abonament lunar Cum primesc lista cu numerele telefonate, descifrarea apelurilor Cum aflu suma datoriei și o achit, dacă numărul de telefon este anulat Comision la achitarea serviciilor Orange Instrucțiuni pentru extragerea şi vizualizarea facturii primite prin e-mail
270209
24152
125553
26187
23893
65105
20680
20389
17239
13783
45779
34293
20799
26630
31241
21785
24724
Semnătura mobilă
Ce este Semnătura mobilă Cum activez, reactivez sau prelungesc semnătura mobilă Tarife pentru utilizarea serviciului semnătura mobilă Cum să mă asigur că semnătura mobilă nu îmi este fraudată Codul PIN al semnăturii mobile Ce fac dacă pierd cartela SIM, pe care este activată semnătura mobilă Cum semnez electronic un document și verific dacă este semnat Ce statute poate avea serviciul semnăturii mobile
7548
17577
5926
4935
8184
3230
34495
5485
My Orange abonament
Cum creez sau șterg contul My Orange Cum mă loghez pe my.orange.md cu numărul abonament Ce pot face pe pagina my.orange.md Cum găsesc codurile PIN, PUK pe pagina my.orange.md Cum schimb numărul de telefon în aplicația My Orange, de pe SIM1 pe SIM2 Cum ma loghez în aplicația My Orange Moldova
19906
82320
31131
13864
11429
9376
Utilizarea dispozitivelor
Ce preț au dispozitivele Orange Cum verific la ce etapă este telefonul predat la reparaţie Ce dispozitive repară compania Orange Centre autorizate în repararea telefoanelor mobile defectate Ce este expertiza independentă Ce fac dacă s-a defectat dispozitivul procurat pe garanție Ce documente prezint la repararea dispozitivului pe garanţie Cum pregătesc dispozitivul pentru predare în reparație Ce oferă Certificatul de Garanţie Cât timp durează repararea dispozitivului Cum verific dacă certificatul de garanţie este încă valabil Dacă pierd certificatul de garanţie al dispozitivului Care sunt condițiile de asigurare a telefonului mobil Pot primi un dispozitiv temporar cat timp al meu este în reparaţie? Ce tip de asigurare telefon pot să aleg Cum depun cererea de despăgubire pentru telefonul asigurat Care sunt condițiile de deblocare a dispozitivelor Orange Cum solicit deblocarea telefonului procurat la Orange Unde stochez informaţia
9014
31655
26207
32690
28007
28387
26354
26149
30828
25583
28614
25350
8350
1961
8441
8895
9773
12649
21308
Ești nou la Abonament?
Găseşte informaţii esenţiale pe care e bine să le cunoşti în calitate de nou membru al familiei Orange.
Detalii aici