Abonament
Informaţie utilă
Cum aflu numărul de telefon de pe cartela SIM Numere și coduri scurte Ce fac dacă am pierdut telefonul, cartela SIM Mărimile și formatul cartelei SIM Orange Cum aflu codurile PIN și PUK pentru un număr cu abonament lunar Cum redirecționez apelurile de pe un număr de telefon pe altul Ce sunt punctele de fidelitate și cum verific cantitatea lor Cum pot utiliza punctele de fidelitate acumulate Cât timp sunt valabile punctele de fidelitate acumulate Portarea numărului eSIM - cum activezi sau restabileşti cartela eSIM
810109
475171
48326
49146
82658
132271
30863
158874
23894
22148
55680
Opţiuni şi servicii
Cum pot schimba abonamentul lunar Opţiunea 3 Numere Favorite Cum activez, dezactivez sau verific opţiunile pe numărul meu cu abonament lunar Cum suspend sau reconectez abonamentul din suspendare temporară Serviciul ”Cine a sunat” și ”Notificare Prezenţă” Cum fac schimb de titular pentru numărul Orange cu abonament lunar Cum adaug un număr nou de telefon, la abonament lunar, pe numele meu Pot să schimb numărul de telefon Orange Cum activez minute gratuite pentru apeluri cu Ucraina Cum activez şi ce primesc cu oferta Orange Family Cum transfer GB pe un alt număr din Orange Family
83808
118203
32052
138332
35890
43503
21354
31085
23186
48510
68663
Factura şi plăţi
Cum verific starea contului și consumul pentru numărul meu mobil Cum îmi pun bani pe cont, achit serviciile Orange Dacă am greșit numărul de telefon la achitare Cum aflu care este ziua de facturare pentru numărul meu Ce informații se conțin în factura lunară Cum activez primirea facturii la adresa de e-mail Cum schimb adresa la care primesc factura lunară Din ce motive pot avea minus pe contul de abonament Cum primesc lista cu numerele telefonate, descifrarea apelurilor Cum aflu suma datoriei și o achit, dacă numărul de telefon este anulat Comision la achitarea serviciilor Orange Instrucțiuni pentru extragerea şi vizualizarea facturii primite prin e-mail
331594
147020
31632
27943
79940
24485
19835
24732
31251
37391
26162
32900
Semnătura mobilă
Ce este Semnătura mobilă Cum activez sau prelungesc semnătura mobilă Cum semnez electronic un document și verific dacă este semnat Tarife pentru utilizarea serviciului semnătura mobilă Codul PIN al semnăturii mobile Ce fac dacă pierd cartela SIM, pe care este activată semnătura mobilă Cum să mă asigur că semnătura mobilă nu îmi este fraudată Când se dezactivează serviciul Semnătura Mobilă
14476
37634
68390
11516
17196
6076
8222
11017
My Orange abonament
Utilizarea dispozitivelor
Cum verific la ce etapă este telefonul predat la reparaţie Ce dispozitive repară compania Orange Centre autorizate în repararea telefoanelor mobile defectate Ce este expertiza independentă Ce fac dacă s-a defectat dispozitivul procurat pe garanție Ce documente prezint la repararea dispozitivului pe garanţie Cum pregătesc dispozitivul pentru predare în reparație Ce oferă Certificatul de Garanţie Cât timp durează repararea dispozitivului Cum verific dacă certificatul de garanţie este încă valabil Dacă pierd certificatul de garanţie al dispozitivului Care sunt condițiile de asigurare a telefonului mobil Ce tip de asigurare dispozitiv pot să aleg Cum depun cererea de despăgubire pentru telefonul asigurat Unde stochez informaţia
35998
29388
37578
30766
32467
29675
28845
35036
28443
34194
28497
10782
11249
11624
23420
Ești nou la Abonament?
Găseşte informaţii esenţiale pe care e bine să le cunoşti în calitate de nou membru al familiei Orange.
Detalii aici
