03.05.2011 toate
Orange Moldova a primit 4 certificate ISO, cu acreditare internationala

Compania Orange a primit astazi 4 certificate ISO cu acreditare internationala in domeniile managementului calitatatii, mediului, securitatatii informatiei si sanatatii si securitatatii ocupationale.

Astfel, Orange este prima companie de telecomunicatii din Moldova care are implementat un sistem de Management Integrat si va detine 4 certificate ISO.

Liudmila Climoc, Director General Orange Moldova “Orange Moldova a consolidat calitatea serviciilor prestate prin primirea oficiala a 4 certificate ISO, cu acreditare internationala, in domeniul managementului calitatatii, mediului, securitatatii informatiei si sanatatii si securitatatii ocupationale. Prin aceste 4 certificate demonstram ca profesionalismul si integritatea asigura cea mai buna calitate atit a serviciilor prestate cit si a managementului companiei de pe piata de telecomunicatii din Republica Moldova”.

Certificatele au fost inmanate in cadrul unei ceremonii oficiale de catre Primul Ministru al Republicii Moldova Vlad Filat, in timpul unei vizite de lucru intreprinse la Orange Moldova.

Vlad Filat, Primul Ministru al Republicii Moldova “In procesul de integrare Europeana calitatea si managementul calitatii reprezinta o tema predilecta. Orange Moldova este prima companie de pe piata de telecomunicatii care a primit certificatele ISO de management integrat si este un exemplu demn de urmat si de alti agenti economici. Aceste certificate aduc valoare in masura in care reprezinta o confirmare a managementului eficace practicat in propria organizatie. Certificarea internationala da incredere tertilor in „calitatea” companiei, confirmata „zi de zi” prin respectarea angajamentelor luate”

"Aceasta recunoastere de astazi arata ca mediul de afaceri din Republica Moldova se dezvolta, avand la baza principiile europene. Este meritul vostru si va urez succes in viitor. Iar in numele Guvernului vreau sa reiterez, nu doar deschiderea si intelegerea dar si parteneriatul pe care l-am avut pana in prezent, il vom avea si in viitor".

Alexandru Stoichitoiu, director SRAC “Organizatii importante din intreaga lume recunosc valoarea implementarii si a certificarii sistemelor de management, pentru a tine sub control riscul aferent afacerii si pentru a imbunatati serviciile oferite clientilor. Orange Moldova a ales SRAC CERT ca organism de certificare pentru sistemul integrat de management Calitate – Mediu – Sanatate si securitate ocupationala – Securitatea informatiilor, conform standardelor ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 si ISO 27001. Cu un astfel de mix strategic, Orange Moldova isi va consolida pozitia competitiva pe piata telecomunicatiilor si va garanta clientilor sai ca furnizeaza servicii imbunatatite. SRAC CERT, cel mai important organism de certificare pe piata romaneasca, este onorat ca Orange Moldova a intrat astfel in portofoliul sau de clienti certificati, pe langa alte companii de prestigiu, precum Microsoft, Alcatel - Lucent, KPMG, Siemens etc.”

Certificarea Orange Moldova confirma calitatea actului managerial si progresul permanent al companiei.

  • Astfel, pentru client „calitatea managementului integrat” este vazuta ca masura satisfactiei primite de la companie prin produsele si serviciile realizate de aceasta;
  • pentru furnizori „calitatea” este vazuta ca masura in care sunt respectate intelegerile contractuale;
  • pentru „Stat” o intreprindere este de „calitate” daca totalitatea activitatilor sale sunt conforme cu reglementarile legale;
  • pentru actionarii asociati organizatia este de „calitate” daca sunt recuperate investitiile initiale si ofera profitul asteptat
  • pentru angajati “angajatorul este de calitate” daca este capabil sa ofere totalitatea conditiilor de lucru si a beneficiilor stabilite.

De asemenea, cu ocazia acestui eveniment Orange Moldova a lansat o declaratie de politica in domeniul calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale si a securitatii informatiei.

"Suntem o companie de comunicatii, care pune in centru actiunilor sale oamenii, cu visele, dorintele si pasiunile lor. Ceea ce urmarim este sa le oferim cat mai multe posibilitati de comunicare, interesante si accesibile pentru toti. De aceea, suntem in permanenta cautare, dezvoltam, investim si aducem in Moldova noi produse si servicii avansate, pe care le facem usor de utilizat. Oamenii si comunitatea sunt in centrul universului Orange. Iar pentru a ne asigura ca oferim tot ce e mai bun, am adoptat criterii exigente de calitate certificate la nivel international.

img_0009_small.jpg img_0111_small.jpg img_0112_small.jpg img_0116_small.jpg img_0121_small.jpg img_5973_small.jpg img_5996_small.jpg

calitate
La Orange credem ca succesul este garantat atunci cand ceea ce facem corespunde cerintelor clientilor nostri.

Fie ca este vorba de lansarea unor produse sau servicii, elaborarea unor oferte sau deservire, avem mereu in vizor asteptarile clientilor nostri si tinem sa le realizam la cel mai inalt nivel. Scopul principal este cresterea satisfactiei lor si sporirea increderii in produsele si serviciile pe care le oferim prin imbunatatirea continua a calitatii acestora.

In acest sens, ne-am angajat cu responsabilitate:

  • sa purtam un dialog continuu cu clientii nostri pentru a le cunoaste necesitatile;
  • sa identificam solutii optime de realizare a acestor cerinte, operativ si la cel mai inalt nivel;
  • sa respectam cu strictete conditiile de implementare calitativa a produselor si serviciilor noastre si sa le perfectionam continuu.

Alaturi de normele stabilite de legislatia in vigoare, ne conformam criteriilor europene, adoptate de Grupul France Telecom, din care facem parte. Fiecare proces pe care il desfasuram este in conformitate cu sistemul de management al calitatii prevazut de standardul international ISO 9001:2008.

protectia mediului
Sustinem si suntem alaturi de societate in demersul de protectie a mediului.

De aceea, urmarim ca prin proiectele pe care le dezvoltam sa prevenim poluarea si sa minimizam impactul negativ asupra mediului. Politica noastra in domeniu este stabilita in conformitate cu prevederile standardului ISO14001:2004 si este tradusa in practica prin actiuni concrete, printre care:

  • identificarea aspectelor de mediu si evaluarea impactului asupra acestuia;
  • asigurarea conditiilor de colectare selectiva a deseurilor rezultate din activitatile si procesele noastre, pentru a fi valorificate corespunzator;
  • conformarea cu cerintele legale si alte exigente referitoare la aspectele de mediu ale activitatilor, produselor, serviciilor noastre;
  • reducerea consumului de resurse naturale.

In acelasi timp, ne straduim ca echipamentele noastre tehnice sa indeplineasca si chiar sa depaseasca, acolo unde este posibil, standardele de siguranta nationale si internationale. Ne asiguram ca toate telefoanele comercializate in magazinele noastre sunt in concordanta cu limitele impuse de norme, inclusiv in ceea ce priveste emisia de campuri electromagnetice.

securitatea informatiei
La Orange intelegem in deplina masura importanta increderii care ne este oferita de clienti. La randul nostru, tindem sa oferim protectie si siguranta celor care sunt alaturi de noi.

De aceea, am ales si am implementat un sistem cuprinzator de management al securitatii informatiilor in conformitate cu cerintele standardului international ISO/IEC 27001: 2005, care se transpun in:

  • respectarea stricta a regulilor de protectie a confidentialitatii datelor de catre fiecare angajat in parte;
  • datele despre clienti sunt accesibile numai persoanelor autorizate din interiorul companiei si accesul la ele este strict monitorizat;
  • integritatea informatiilor este asigurata in cadrul fiecarui proces;
  • toti angajati sunt instruiti si informati sa respecte prevederile politicii de securitate, prevederi care sunt obligatorii; “
  • orice activitate suspecta este raportata si investigata;
  • asigurarea protectiei informatiei este supravegheata si coordonata la nivel de fiecare departament;
  • politica de securitate a informatiei este in permanenta evaluata si ajustata pentru a asigura conformitatea acesteia.

Pentru noi, aceasta inseamna un sir de criterii si proceduri rigide de creare, distribuire sau pastrare a informatiei, iar pentru clienti semnifica faptul ca la noi datele lor sunt in siguranta.

sanatatea si securitatea ocupationala
Angajatii fericiti impartasesc aceasta stare cu clientii. De aceea, la Orange oferim un mediu de lucru prietenos, dinamic si sanatos.

Angajatilor le sunt oferite posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei companii cu experienta internationala, bazate pe munca in echipa, si, in acelasi timp, siguranta la locul de lucru.
Obiectivele dupa care ne conducem in acest domeniu sunt:

  • identificarea preventiva si controlul pericolelor care pot afecta sanatatea si securitatea ocupationala;
  • asigurarea continua a accesului la instruire pentru angajati;
  • asigurarea conditiilor adecvate de munca pentru toti angajatii;
  • prevenirea incidentelor de munca;
  • respectarea cerintelor legale in domeniul sanatatii si securitatii ocupationale.

Strategia noastra de angajator este implementata si imbunatatita continuu in conformitate cu standardul international OHSAS 18001 : 2007. Declaratia de politica este evaluata periodic pentru a se asigura ca ramane relevanta si adecvata pentru organizatia noastra si este disponibila publicului.